Trevligt!

Har inte skrivit på ett par dagar nu för jag tänkte
vänta till min kamera kom hem (Jens har lånat den)
så att jag kunde lägga ut bilder på bilen.
Men jag kanske får den i morgon.

Har nyss kommit hem från Donken,
ett mycket trevligt besök med min kära vän Joakim.
Tur som man har så fanns det ingen prakering till
pärlan min så jag fick gott parkera vid gamla Onoff
och gå hem. YIIIIPPIE    Noooooooot

Det har inte hänt så mycket än att jag jobbat och att
vi har varit på 2 månaders kontroll med Oliwer,
5940g och 59,5 lång.
Men seriöst 2 MÅNADERS KONTROLL?
Vem snodde tiden av oss?

I går natt så "råkade" jag beställa trimpaket till bilen
5-15% lägre bensinförbrukning.
245HK istället för 200
360 NM istället för 280
Går den pärlan lite billigare! :)

Imorgon ska jag till Handels och prata lite
sen ner på stan och träffa Håkan.
Sen ska vi åka och handla.

GNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0